Betina 500 Cabin

 

Opće informacije Betina 500 CABIN

Dodatak kabine na malu brodicu kakva je Betina 500 je vrlo zahtjevan,dizajnerski projekt.Takav zahvat nije nimalo jednostavan,jer treba izvesti tako da ne dođe do narušavanja skladnog izgleda poludeplasmanskog guca.Pogled na Betinu 500 Cabin daje dojam kao da je kabina oduvijek bila sastavni dio brodice.Naime to je prvenstveno rezultat crtačeg perfekcionizma zbog kojeg Betina i s kabinom izgleda vrlo skladno.Ova suvremena dalmatinska brodica savršene linije ima vanbrodski motor pentu ,neminovnost zaslužna za niže troškove .Povoljniji izbor pogotovo za nautičare i ribolovce ,koji na moru provode manji broj radnih sati.Vanbrodski motor je udaljen od zaobljene krme brodice i smješten je na čvrstom plastičnom nosaću.

Betina 500 Cabin brodica namjenjena ljubiteljima klasičnog dizajna željnih brzina većih od 7 milja.Podvodni dio trupa ima vrlo plitak gaz i kratku kobilicu dok je stabilizacijska stopa na vodenoj liniji postala standard u brodovima nove generacije.U plovidbi to znači manji otpor i lakše ubrzanje uz povečanje bočne stabilnosti.S obzirom na 500kg laganu Betinu 500 Cabin u ovisnosti o ugrađenom vanbrodskom motoru s lakoćom se postiže max 14 čvorova.Daljnje dodavanje gasa ne utjeće na brzinu što znači da plovidba može biti vrlo ekonomična.Trup je registriran za max 30ks.Ova brzina mjerena je na praznom brodu no sa svakim idućim putnikom brzina bi padala za otprilike 1 milju. U punom okretaju brzina se smanji na 8 čvorova i brod bez naginjanja nastavlja plovidbu. Kod ubrzavanja se pramac podiže manje nego kod Open varijante , dijelom zbog teže kabine,a dijelom zbog kormilara bliže sredini broda.Sam položaj kormilara ne utječe na stabilnost broda i tek dvojica na istom boku mogu izayvati malo naginjanje .Betina 500 sa svojim plosnatim trupom čvrsto leži na moru u svim režimima,a mala težina i velika površina su dobro usklađeni te u slučaju valova pramac će bez problema probiti put .U svakom slučaju Betina se pokazala kao pravi zvrk s kojom će svaki manevar biti jednostavan i točan.

Dužina

500 cm

Širina

195 cm

Težina

500 kg

Motor

30 KS  vanjski

Specifikacije

    • Korito – Paluba - Kabina
    • Kontra štampa palube
    • Pojačanje termatom i drvetom
    • Pregrade krmenih gavuna
    • Poklopci krmene klupe 3 kom
    • Vrata prove
    • Poklopac prove 2kom
    • Guma-bokoštitnik sa završetkom
    • Donja portela škafa
    • Portele ispod zadnje klupe
    • Bitve INOX na provi i krmi 4kom
    • Pojačanje za bitve
    • Anel na provi
    • Nosač vanbrodskog motora
    • Nosači pajeta krom INOX 6kom
    • Sistem samopražnjenje 4ventila i guma

     

    • elektro instalacija , 3 automatska prekidača, kaljužna pumpa s plovkom, ispust kaljužne pumpe, plafonjera u kabini, poziciono svijetlo, glavna sklopka, akumulator 56 Ah
    • ulazna vrata, dvodijelna, okume šprerploča 18 mm
    • inox ograda sprijeda
    • špirun od inoxa sa irokom ili stakloplastika
    • rukohvati kabine, rukohvati na krmi
    • platforma na krmi
    • bočne skale na krmenom dijelu - INOX
    • jarbolet, lantina,bimini tenda
    • zaštita podvodnog dijela, 3x epoksidni lajt prajmer,2xkoper
    • prozori 2x aluminijski na otvaranje
    • debela guma - bokoštitnik
    • mokri gavun
    • ugradnja motora

    Kontaktitajte nas

    +385 97 791 49 50

    Lokacija

    Mosećka 26
    21000 Split

    email

    barbarabetinasplit@gmail.com

    info@barbarabetina.hr

    Pošaljite upit

    hrHrvatski
    Share This